Subject: FW: Ruila-Laitse JJT põhiprojekti seisukoha küsimine
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 10:13:37 +0300

Palun reg

From: Indrek Brandmeister <[email-masked]>
Sent: Friday, October 4, 2024 9:57 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Ruila-Laitse JJT põhiprojekti seisukoha küsimine

Lp Krista Einama

Ruila-Laitse JJT põhiprojekti seisukoha küsimine

Saue Vallavalitsus on Ruila-Laitse JJT põhiprojekti projekteerimistingimuste 
menetluses küsinud külgnevate kinnistuomanike(eeskätt piirinaabrite) 
arvamust

ning mitmed kinnistuomanikud on esitanud arvamuse ja isegi viidates et see 
on nö enamuse soov, et teha Haapsalu maantee poole üks tee ületuskoht ja 
siis

kavandada tee teisel pool maanteed ning tuua siis teise teeületuskohaga 
kuskil Ruila tallide ees teeületuskohaga jalgrattatee Ruila kooli suunale 
tagasi.

Saue Vallavalitsus on sellist tee poolsuse vahetust vallavalitsuse istungil 
juba kaalutlenud ning leidnud, et selline tee poolsuse vahetus on siiski 
liiklejatele

ja eelkõige kõige ohustatuma liiklejarühma (väiksed lapsed) ohtu seadmine 
ning seda ka seetõttu et Ruila tallide juures on ka kurvis ajaloolised talli 
kivimüürid,

kus sõidukite omavahelist pikinähtavust on maksimaalselt 80-90meetrit.

Seega küsime Transpordiameti planeeringute osakonna arvamust küsimuses:

Kas kinnistuomanike subjektiivsed erahuvid kaaluvad üle avaliku huvi hoida 
jalgrattatee ühel pool maanteed arvestades eelkõige Ruila kooli paiknevust.

LugupidamisegaIndrek Brandmeister

teedespetsialist

GSM  <tel:+372%20534%2007008> +372 534 07008

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, September 22, 2024 9:41 PM
To: Indrek Brandmeister <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Ruila-Laitse JJT põhiprojekti kooskõlastused ja tellijale 
üleandmine

Tere!

Saadan Ruila-Laitse põhiprojekti.

Projekt on Dropboxis:

https://www.dropbox.com/scl/fi/5blsgzdf7xs56u8hjmvfg/349_PP_v01_Ruila-Laitse-JJT_2024-09-20.asice?rlkey=kgons4tdzwtyomarl7k8b9pwa 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/5blsgzdf7xs56u8hjmvfg/349_PP_v01_Ruila-Laitse-JJT_2024-09-20.asice?rlkey=kgons4tdzwtyomarl7k8b9pwa&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/proejktijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.